loading...
دل نوشته
nahal بازدید : 46 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

خاطره یه پیر مرد:

 

وقتی 15 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم صورتت از شرم قرمز شد و سرت رو به زیر انداختی و لبخند زدی.

وقتی که 20 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم، سرت رو روی شونه هام گذاشتی و دستم رو تو دستات گرفتی انگار از این که منو از دست بدی وحشت داشتی!
وقتی که 25 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم، صبحانمو آماده کردی و برام آوردی، پیشونیم رو بوسیدی گفتی بهتره عجله کنی ، داره دیرت می شه.
وقتی 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم، بهم گفتی اگه راستی راستی دوستم داری بعد از کارت زود بیا خونه!
وقتی 40 ساله شدی و من بهت گفتم که دوستت دارم، تو داشتی میز شام رو تمیز می کردی و گفتی باشه عزیزم ولی الان وقت اینه که بری تو درسها به بچه مون کمک کنی.
وقتی که 50 سالت شد و من بهت گفتم که دوستت دارم تو همونجور که بافتنی می بافتی بهم نگاه کردی و خندیدی!
وقتی 60 سالت شد بهت گفتم که چقدر دوستت دارم و تو به من لبخند زدی.
وقتی که 70 ساله شدی و من بهت گفتم دوستت دارم، در حالی که روی صندلی راحتیمون نشسته بودیم، من نامه های عاشقانه ات رو که پنجاه سال پیش برای من نوشته بودی رو می خوندم و دستامون تو دست هم بود!
وقتی که 80 سالت شد، این تو بودی که گفتی که من رو دوست داری، نتونستم چیزی بگم فقط اشک در چشمام جمع شد،
اون روز بهترین روز زندگی من بود، چون تو هم گفتی که منو دوست داری!

به کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه مندی
و چقدر در زندگی برایش ارزش قائلی...
چون زمانی که از دستش بدی
مهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی
او دیگر صدایت را نخواهد شنید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • سمپ هکس
  • \"مجله اینترنتی زیگول\"
  • اس ام اس
  • بیچاره فرزندآدم
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • هفت دانلود
  • زیباسرا
  • بروز ترین سایت علی تکتا
  • بروز ترین سایت موزیک
  • پایگاه جوادالائمه میانده
  • بروزترین نرم افزار های روز دنیا
  • دلخون
  • دلنوشته
  • عاشقونه
  • مدرسه ی کامپیوتر
  • •٠•●♥پروازتا بي نهايتـــــ(عاشقانه هـــا...) ♥●•٠•
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • دلخسته عشق
  • سیستم افزایش بازدید سایت
  • ثبت اگهی رایگان و ویژه
  • ஐღاشک پنـــــــهانღஐ
  • شاید برای تو,شاید برا ی دلم
  • عاشقانه ها
  • بازدید وبلاگ خودتون رو افزایش بدید
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • فیسبوک ایرانی
  • گروه اینترنتی دختر و پسر
  • شاد ترین گروه دختر و پسرای ایرانی
  • تنها
  • ° • ღ بــادبــادک رنــگــی ღ • °
  • چرت و پرت .....مهدی
  • حرف های دلتنگی
  • فراطنز
  • پست های فیس بوکی
  • تفریح و سرگرمی
  • سایت تفریحی فیس توت
  • غریب مدینه
  • رئیس کل شــــــــــــــــــــــــــــــــــرا
  • مدل مانتو
  • تبادل لینک 5328طرفه با همه
  • والعصر
  • من همیشه صلاحشو میخواستم....
  • بن بست2013
  • بیا تو .....
  • بارسلونا
  • بازیگران
  • پاتوق ما
  • دوستانه
  • ..جک و مطالب عاشقانه..
  • این جا جایی واسه غم نیست
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 526
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 295
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,274
  • بازدید ماه : 1,274
  • بازدید سال : 15,678
  • بازدید کلی : 82,613